Protestantse Gemeente Giethoorn

21 april   Ds. J. Woltinge, Zwolle
Uitgangscollecte: Artsen zonder Grenzen
28 april Dhr. Brouwer, Rouveen

De diensten worden in de kerk, Beulakerweg 80 gehouden en beginnen het gehele jaar om 10.00 uur. Ook kunt u de diensten online bekijken. Als u abonneert op ons kanaal, dan krijgt u bericht wanneer de diensten op youtube staan.

De livestream komt zondags om 9:55 uur automatisch online. Als u klikt op: Kerkdienst op internet
dan komt hij vanzelf tevoorschijn.
Mocht het streamen van de diensten niet meteen lukken, het blijf apparatuur, dan kunt u de diensten in de loop van de dag bekijken. Als er diensten ingekort zijn door YouTube vanwege het auteursrecht, zijn deze wel compleet op te vragen tot 4 weken terug.

Inzamelingsactie voedselbank Steenwijkerland
Na de kerkdienst van 5 mei aanstaande deelt de diaconie tasjes uit om thuis voedsel in te doen voor de voedselbank.

Voor alle informatie over de actie, klik op de link: Inzamelingsactie voedselbank Steenwijkerland

Online kerkdiensten

De kerkdiensten zijn online te volgen op:
Protestantse Gemeente Giethoorn (protestantsekerk.net)
De livestream van de kerkdienst komt automatisch online.